معرفی انواع کامیون
نوشته شده توسط : احمدی

چندسالی است که ورود برندهای مطرح دنیا در بازار حمل ونقل جاده ای کشور میگذرد و جاده های کشور را در تسخیر خود قرار داده اند.شرکت های بزرگ کامیون که میتوان آن ها اشاره کردخودروسازفاو، ایسوزو، اسکانیا و

کامیون ایسوزو

کامیونت ایسوزو دیگر برند راه یافته به ایران است که در ایران به واسته شرکت بهمن دیزل به بازار خودروهای باری کشور راه یافته است.شرکت بهمن دیزل با هدف تولید کامیون های سبک و سنگین و به منظور نوسازی ناوگان حمل ونقل کشور فعالیت خود را به عنوان نماینده رسمی ایسوزو در ایران آغاز کرد.کامیونت ایسوزو جز برترین کامیونت های باری داخل شهری کشور است که با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و به دلیل حمل بار با تناژ بالا در رده پرفروش ترین کامیون های در حال حاضر کشور است.

کامیون فاو

کامیون فاو مطرح ترین  کامیون دنیا می باشد که چند سالی است به واسطه نماینده رسمی و انحصاری خود شرکت سیبا موتور در کشورمان به فروش می رسد.نمایندگی فروش کامیون های فاو در ایران با ارائه خدمات برتر به مشتریان خود توانسته رتبه برتر فرشو را به خود اختصاص دهد.شرکت سیبا موتور تولید کننده انواع خودروهای فاو از جمله کشنده های تک و جفت محورو کامیونت فاو می باشد.گروه خودروسازی فاو با دارا بودن متخصصین و کادر مجرب درساخت ماشین آلات صنعتی با برترین کیفیت در چند سال متوالی در رده شرکت های برتر خودروسازی دنیا قرار گرفته است.

کامیون اسکانیا

اسکانیا برترین کامیون شناخته شده جهانی می باشد در طراح لوگو این برند مطرح شان این شرکت که یک اژدها است که روی ان تاجی قرار دارد و از دهانش آتش بیرون می اید رعایت شده است. در آن سال‌ها خودروهای متفاوتی تولید شد و هم‌زمان تعدادی قایق، با موتور ۴ سیلندر ۱۲ اسب بخار نیز در خط تولید این کمپانی تولید شد. به تدریج تولیدات شرکت گسترش یافت و در کشورهای دانمارک و نروژ نیز خطوط تولید آن، دائر گشت.اسکانیا-وابیس به زودی به سمت تولید اتوبوس نیز پیش رفت. یک خودروی ۲۴ نفره دماغ‌دار با تایر بسیار نازک. کار بعدی شرکت، کامیون‌های آتش‌نشانی با ۶۰ اسب بخار و سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت بود. اولین پیشرانه ۸ سیلندر شرکت اسکانیا در سال ۱۹۱۶ تولید شد، که از الکل یا بنزین تغذیه می‌کرد، اما در اوایل سال‌های دهه ۱۹۲۰ سیاست شرکت، تمرکز بر تولید کامیون و اتوبوس بود.در سال ۱۹۴۰ شرکت اسکانیا شاهد تغییرات مدیریتی وسیعی بود، که باعث شد شرکت با تغییر بسیاری از راهکارها و برنامه‌ها و با جذب مهندسان و نیروهای خلاق و جوان، محصولات مدرن‌تر و مطلوب‌تری را عرضه کند و به این ترتیب رتبه محبوبیت خود را در بازار وسایل حمل و نقل عمومی بهبود قابل ملاحظه‌ای دهد.
اسکانیا در سال 1388 به وسیله نماینده رسمی خود ماموت دیزل یکی از شرکت های زیر مجموع ماموت پا به جاده ای کشورمان گذاشت و از استقبال خوبی به عمل امد.نماینده کامیون اسکانیا در ایران با هدف توليد و خدمات پس از فروش کامیون‌های اسكانيا و خدمات پس از فروش تريلر و کاربری‌های توليدي مجتمع صنعتي ماموت مشغول به فعالیت می باشد.برای مشاهده نمایندگی اسکانیا بر روی لینک کلیک کنید.

کامیون رنو 
رنو برند کامیون سازی و خودروهای سنگین فرانسوی می باشد که هدف شرکت آریادیزل از ابتدای تاسیس به دست آوردن حدود 15 درصد از سهم خرید و فروش بازار کامیون و کشنده در ایران بوده است و توانسته است به خوبی محصولات خود را به بازار کشور عرضه نماید. یکی از دلایلی که باعث شده است شرکت آریا دیزل در این امر موفق باشد کیفیت بالای محصولات تولید شده در این شرکت می باشد که تحت نظارت کارخانه رنو تراک محصولات تولید می شوند و کامیون و کشنده و کمپرسی رنو از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
سالانه شرکت آریا دیزل در جهت افزایش فروش محصولات با ارائه تسهیلات مناسب سعی در افزایش سهم خود از بازار خودروهای سنگین کشور می کند که رانندگان محترم می توانند محصولات رنو را به صورت اقساطی خریداری نمایند همواره به دلیل قیمت پایین تر کامیون اقساطی نسبت به کشنده تولید و خرید کامیون در بازار بیشتر خواهد بود و همچنین کشنده اقساطی رنو نیز مشتریان خود را همواره در بازار خودرو خواهد داشت.

 کامیون آمیکو 
امیکو یک تولید کننده خودروداخلی است که کار خود را با تولید موتور سیکلت آغاز کرده است.آمیکو که بیشتر با کامیون های خود سناخته شده است معرفی طیف گسترده ای از محصولات نظیر کامیونت، ماشین های باری سبک وسنگین و جدید ترین محصوال تولید شده ان پیکاپ می باشد.نمایندگی آمیکو یکی از مهمترین شرکت های موجود در بازار خودرویی کشورمان می باشد که با به کارگیری از آخرین تکنولوژی خهیا روز دنیا و ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولاتی با کیفیت برتر را عرضه بازار کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: